Platební a dodací podmínky
Poštovné
Zákazník si na eshopu www.toscanastore.cz může vybrat z následujících možností pro přepravu objednaného Zboží:
- Balíkovna - možnost doručení přímo na adresu, na výdejní místo nebo do boxů. Cena balíku je 149 Kč.
- Zásilkovna - možnost doručení přímo na adresu, na výdejní místo nebo do boxů. Cena balíku je 149 Kč.
- PPL - možnost doručení přímo na adresu, na výdejní místo nebo do boxů. Cena balíku je 149 Kč.
- DPD - možnost doručení přímo na adresu, na výdejní místo nebo do boxů. Cena balíku je 149 Kč.
Platební metody
Platba kartou online
Platba kartou online přes online platební bránu společnosti ShoptetPay. Jedná se o přímo integrovanou platební bránu, takže nedochází k přesměrování a opouštění eshopu v průběhu platby. Bezpečná, jednoduchá a pohodlná online platební metoda. Podmínky vztahující se na platby prostřednictvím online platební brány najdete zde.
Platba převodem
Platba převodem je velmi rychlým a oblíbeným způsobem platby. Pokud používáte internetové bankovnictví, můžete vybrané zboží zaplatit přímo z domova. Zboží expedujeme, jakmile ověříme, že k nám dorazila vaše platba. Platby zasílejte na č.ú. 2901299133/2010, variabilní symbol je číslo objednávky.
Dobírka
Platba dobírkou je velmi snadná a pohodlná. Naši dopravci doručí zboží na Vámi zadanou adresu. Zboží doručené na dobírku platíte řidiči přepravní společnosti. Dopravce vydá zboží po zaplacení požadované částky. Dobírka je zpoplatněna částkou 69 Kč.
Online platby prostřednictvím Apple Pay, Google Pay, GoPay peněženky nebo Online bankovního převodu
Platba v online prostředí prostřednictvím výše uvedených platebních metod. Platit dále můžete bitcoinem, prostřednictvím Premium SMS i m-platbou. Tyto možnosti jsou dotupné v platební bráně ShoptetPay. Pokud si přejete platit některou z uvedených metod, zvolte v košíku způsob platby "Online platba kartou".
Hotově/kartou/QR platba na místě
Pokud jste si jako způsob doručení zvolili osobní odběr na některé z našich prodejen, můžete za Vaši objednávku zaplatit až na místě, a to hotově, kartou přes platební terminál nebo převodem z účtu zjednodušeně pomocí námi vygenerovaného QR kódu.
Reklamace a výměna zboží
Vážený zákazníku,
V případě nevyhovujícího zboží máte nárok na výměnu za jakékoliv jiné zboží ze sortimentu našeho eshopu, či na odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů. Za výměnu zboží není účtován žádný manipulační poplatek a je pro naše zákazníky zcela zdarma, platíte jen částku za dopravu. Pokud si přejete Vámi zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, zašlete prosím toto zboží v originálním balení s originálem faktury/účtenky (pokud jste ji obdrželi v tištěné podobě) a vyplněným formulářem zpět na níže uvedenou adresu, a to nejpozději do 14 dnů od převzetí objednávky. Zpravidla v den obdržení zásilky převádíme obratem peněžitou částku a zasíláme fotokopii do Vaši e-mailové schránky. Garantovaná maximální doba připsání peněžních prostředků na Váš účet je čtrnáctý pracovní den od převzetí zásilky.
V případě uplatnění reklamace nemusíte zasílat zboží v originálním balení, avšak je potřeba pokaždé uvést, co je předmětem reklamačního řízení. Reklamované zboží zasílejte spolu s vyplněným formulářem na níže uvedenou adresu. V den, kdy nám je Vámi zaslané zboží doručeno, jste okamžitě informováni e-mailem o přijetí zboží do reklamačního řízení. Snažíme se v co nejkratším časovém horizontu (a pokud je to možné i dle individuálních potřeb zákazníka) ve všem maximálně vyjít vstříc a zkrátit celé řízení na minimální dobu.
Zboží zasílejte na adresu:
Toscana store s.r.o.
Příční 4428/3
695 01 Hodonín
Česká Republika